Education Sciences (PhD) / Επιστήμες της Αγωγής (PhD)
Browse by
Recent Submissions
-
Η διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να διδάξουν θέματα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στη δημόσια εκπαίδευσης της Κύπρου
(Σχολή Επιστημών Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Πρόγραμμα Σπουδών : Επιστήμες της Αγωγής : Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, 2022-06-30)Η αναγκαιότητα για Περιεκτική Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση (ΠΣΔ), η οποία βασίζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα και προσεγγίζει τη σεξουαλικότητα ολιστικά και εντός του πλαισίου της γνωστικής, σωματικής, συναισθηματικής και ... -
Διερεύνηση των βιωμάτων και της διαχείρισης της ακαδημαϊκής ταυτότητας και ταυτότητας αναπηρίας των φοιτητών ή φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα ιδρύματα Ανώτατης εκπαίδευσης στην Κύπρο: Κριτική Ανάλυση Λόγου
(Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Τμήμα Επιστημών της Αγωγής : Πρόγραμμα Σπουδών Διδακτορικό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής», 2022-12-07)Η μελέτη αυτή εξέτασε την αμφίδρομη επιρροή ανάμεσα στα βιώματα και την διαμόρφωση και διαχείριση των ταυτοτήτων για τους φοιτητές/ φοιτήτριες με αναπηρία. Είχε στόχο να περιγράψει τις εμπειρίες, τη διαμόρφωση ταυτοτήτων ... -
«Διερευνώντας τις αναστοχαστικές δεξιότητες των υποψήφιων νηπιαγωγών: Ένα παρεμβατικό πρόγραμμα για τα Μαθηματικά στο πλαίσιο της σχολικής εμπειρίας»
(Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Διδακτορικό Πρόγραμμα Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής, 2022-11-29)Ο κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να υποστηριχθούν οι υποψήφιες νηπιαγωγοί – φοιτήτριες, στη μετάβαση από το ρόλο τους ως μανθάνουσες, στο ρόλο τους ως εκπαιδευτικοί, ... -
Augmented Reality in secondary education in the fields of STEM a case study including teachers from schools in Cyprus and Greece
(School of Humanities, Social and Education Science : Department of Education Sciences : PHD in Education Studies, 2022-06-21)This study aims to tackle to some extent the gap between the instruction of STEM-related disciplines in Lower Secondary Education and the 21st century skills required by students, to face real life situations in their ... -
Σχέσεις σχολείου και οικογενειών με παιδιά με αναπηρίες στην Κύπρο: Διερευνώντας τους άξονες του κοινωνικοοικονομικού υπoβάθρου και της αναπηρίας
(Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Διδακτορικό Πρόγραμμα Επιστήμες της Αγωγής, 2021-01-21)Η επιρροή των οικογενειών στην «αρένα» της εκπαίδευσης φαίνεται να συνδέεται σημαντικά με το κοινωνικοοικονομικό τους υπόβαθρο. Ωστόσο, εντοπίζεται ένα ερευνητικό κενό σχετικά με τον ρόλο του κοινωνικοοικονομικού υποβάθρου ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός εξ Αποστάσεως προγράμματος επιμόρφωσης για την ανάπτυξη κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων των διευθυντικών στελεχών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2020-06-29)Σύμφωνα με τις επιταγές της σύγχρονης παγκοσμιοποιημένης ψηφιακής κοινωνίας η διαδικασία της μάθησης για εκπαιδευτικούς δεν εξαντλείται με την ολοκλήρωση της πανεπιστημιακής τους εκπαίδευσης. Οι διευθυντές/ντριες, όντας ... -
Συγκριτική Ανάλυση του εκπαιδευτή και του εκπαιδευτικού από επαγγελματική σκοπιά
(Σχολή Επιστημών Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών : Επιστήμες της Αγωγής, 2018-07)Η ερευνητική αυτή εργασία εξετάζει σε βάθος τη σχέση μεταξύ του Εκπαιδευτή και του Εκπαιδευτικού από τη σκοπιά του επαγγέλματος και συμβάλλει στη συμπλήρωση της εικόνας σχετικά με τη θέση του Εκπαιδευτή και του Εκπαιδευτικού ...