• Login
    View Item 
    •   Plemochoe Home
    • Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες
    • School of Business Administration
    • Department of Management and Marketing
    • View Item
    •   Plemochoe Home
    • Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες
    • School of Business Administration
    • Department of Management and Marketing
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of PlemochoeCommunities & CollectionsTitlesAuthorsBy Issue DateSubjectsThis CollectionTitlesAuthorsBy Issue DateSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης στους Κύπριους καταναλωτές. Η περίπτωση της εταιρείας Sigma Radio TV.

    Thumbnail
    View/Open
    Stavriana Avraam (20151565).pdf (1.705Mb)
    Date
    2020-07-17
    Author
    Αβραάμ, Σταυριάνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αυτή η μελέτη στοχεύει στην κατανόηση και την απόκτηση γνώσεων σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο πλαίσιο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κύπρο. Το ερευνητικό κίνητρο βασίζεται σε δύο προοπτικές. Από τη θεωρητική εκτίμηση, υπάρχουν άφθονες έρευνες για την ηλεκτρονική συμπεριφορά των καταναλωτών. Αυτές οι μελέτες υποστηρίζονται συνήθως από θεωρίες που αντλούνται από παραδοσιακές έρευνες συμπεριφοράς καταναλωτών. Οι Cheung et al. (2005) εξέτασαν 355 άρθρα σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η Θεωρία Επιβεβαίωσης Προσδοκιών (ECT), η Θεωρία Διάχυσης Καινοτομίας (IDT), το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας (TAM), η Θεωρία της Προγραμματισμένης Συμπεριφοράς (TRA) είναι οι πιο συχνά εφαρμοζόμενες θεωρίες. Ωστόσο, λείπει η βιβλιογραφία που επικεντρώνεται στην επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική αγοραστική συμπεριφορά και ακόμη λιγότερες είναι εμπειρικές μελέτες σχετικά με την επίδραση των κοινωνικών μέσων στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Επιπλέον, η τρέχουσα βιβλιογραφία για τα κοινωνικά μέσα σχετίζεται περισσότερο με την πρακτική χρήση και εφαρμογή, αντί των θεωριών και των μοντέλων που είναι χρήσιμα για την ακαδημαϊκή έρευνα. Με βάση τους ερευνητικούς στόχους και τα κίνητρα, διατυπώνονται δύο γενικά ερευνητικά ερωτήματα ως εξής: 1. Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τους Κύπριους καταναλωτές για να αποκτήσουν πληροφορίες και να αγοράσουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; 2. Πώς επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την πρόθεση αγοράς των Κύπριων καταναλωτών; 3. Πώς επηρεάζουν τα κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών την χρήση ή την πρόθεση χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
    URI
    https://repo.euc.ac.cy/handle/123456789/2218
    Collections
    • Department of Management and Marketing

    entitlement

    Contact us

    Tel: +357 22 713000
    Fax: +357 22 662051
    Use contact form

    Find us

    European University Cyprus
    6, Diogenis Str., Engomi,
    P.O. Box: 22006, 1516 Nicosia-Cyprus
    View location map

    Connect with us

    Send your request to us

    Request Info
     
    • Contact us
    • Find us
    • Connect with us
    • Request Info
    © 2017 European University Cyprus, All Rights Reserved