• Login
    View Item 
    •   Plemochoe Home
    • Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες
    • School of Business Administration
    • Department of Management and Marketing
    • View Item
    •   Plemochoe Home
    • Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες
    • School of Business Administration
    • Department of Management and Marketing
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of PlemochoeCommunities & CollectionsTitlesAuthorsBy Issue DateSubjectsThis CollectionTitlesAuthorsBy Issue DateSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Η στάση των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων

    Thumbnail
    View/Open
    Master Thesis (1.446Mb)
    Date
    2020-07-13
    Author
    Καρβέλα, Ευαγγελία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Την τελευταία χρόνια ένας νέος όρος χρησιμοποιείται στον χώρο των τροφίμων. Τα λειτουργικά τρόφιμα αποτελούν μια νέα διατροφική πραγματικότητα, η οποία συνεχώς βρίσκει έδαφος για να αναπτυχθεί. Ο λόγος αυτής της ανάπτυξης βασίζεται στην επιθυμία των καταναλωτών είτε να ενισχύσουν τον οργανισμό τους μέσω της διατροφής είτε επιθυμούν να προλάβουν ή να καθυστερήσουν ασθένειες αλλά και της ανάγκης τους να προλαμβάνουν τις ασθένειες παρά να τις θεραπεύουν. Τα λειτουργικά τρόφιμα εμφανίστηκαν για πρώτη φορά τη δεκαετία του ‘80 στην Ιαπωνία και από εκεί εξαπλώθηκαν σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη οδήγησε στη διεξαγωγή ερευνών για την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων γύρω από τα λειτουργικά τρόφιμα τόσο σε επίπεδο παγκόσμιο όσο και στην εγχώρια αγορά και αποτέλεσε το λόγο συγγραφής της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας. Τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ποσοτική έρευνα σχετικά με τους Έλληνες καταναλωτές είναι ότι εμπιστεύονται τα λειτουργικά τρόφιμα και τα καταναλώνουν πολύ συχνά ακόμα και όταν δεν γνωρίζουν τι ακριβώς είναι. Εάν και δεν έχουν καθαρή εικόνα για το τι ακριβώς κάνουν έχουν γνώση για τη μεγάλη γκάμα που έχουν καθώς επίσης μπορούν να διακρίνουν ποια μπορούν να επιδράσουν θετικά στην υγειά τους και ποια όχι. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι τα τρόφιμα μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση αλλά και τη βελτίωση της υγείας τους, καθώς και να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν κάποια προβλήματα υγείας. Οι πληροφορίες που συλλέγουν γύρω από τα τρόφιμα αυτά είναι πολλές μα υπερισχύουν εκείνες των ειδικών σε θέματα διατροφής (γιατροί, διατροφολόγοι κ.α.) μιας είναι πιο προσεκτικοί σε θέμα υγείας. Όλοι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να καταναλώσουν κάτι αντίστοιχο άσχετα με τον γενικότερο τρόπο ζωής του (υγιεινό ή συμβατικός) και το κόστος δεν αποτελεί για αυτούς ανασταλτικό παράγοντα εάν το πλεονέκτημα είναι μεγάλο υπερ. της υγεία τους.
    URI
    https://repo.euc.ac.cy/handle/123456789/2212
    Collections
    • Department of Management and Marketing

    entitlement

    Contact us

    Tel: +357 22 713000
    Fax: +357 22 662051
    Use contact form

    Find us

    European University Cyprus
    6, Diogenis Str., Engomi,
    P.O. Box: 22006, 1516 Nicosia-Cyprus
    View location map

    Connect with us

    Send your request to us

    Request Info
     
    • Contact us
    • Find us
    • Connect with us
    • Request Info
    © 2017 European University Cyprus, All Rights Reserved